2011/12/02

Helyzetjelentés decemberben

Először is, a legfontosabb bejelenteni valóm: miközben írom a bejegyzést, banánt eszek!
Aki ismer tudja, hogy kb 20 éve hadilábon állok vele nagyon komoly szinten :D Mindenki tudja rólam, hogy utálom a banánt... 
Namost ez úgy kezdődött, hogy először kaptam egy smoothie-t (turmixot) a hostanyámtól, és banános volt. Nem akartam visszautasítani mivel csak nekem csinálta, úgyhogy megittam, és nem is volt rossz. Ezután csináltam magamnak is, mogyoróvajjal összeturmixolva, és bejött nagyon :D 

banános-mogyoróvajas smoothie-m :)

A középső lányka, a 2 éves, folyton banánt majszol, és egy elég speciális technikával hámozza meg, amit vicces nézni... egyik nap, mikor épp a kis banánján rágódott, úgy megkívántam, hogy megettem egy kis csücsköt belőle. Pedig aztán nem valami bizalomgerjesztő módon nyammog rajta.. :D:D
Ma pedig odáig merészkedtem, hogy egy egész banánt megeszek! :D Még furcsa, de nem rossz :D:D
De ebben az a legfurább, hogy pár hónapja is megkóstoltam, és akkor még nem ízlett, érdekes :))

Na most, hogy így kiveséztem a banánnal való viszonyomat, rátérek a bejegyzés témájára.. :D

1. Legutóbb örömködtem, hogy haza tudok menni karácsonyra mégis, hála egy akciónak az Aer Lingusnál... Na, kiderült, hogy nem olvastam el az apró betűs részt, és az akció nem érvényes dec 18-30 között :D Úgyhogy úgy döntöttem akkor maradok, ahogy eredetileg is meg volt beszélve.

2. Kb 2-3 hete erősen a tudatomba férkőzött, hogy milyen jól érzem itt magam, és milyen jó lenne itt maradni, és nem elmenni Csehországba. Miután múlthét hétvégén láttam Corkot, és találkoztam Lexyvel és Angival, még biztosabb voltam benne, hogy maradni szeretnék, hiszen már barátaim is vannak itt.

3. A héten, hostanyám közölte velem, hogy találtak a helyemre egy új aupair lányt, és szeretné, ha a lány január elején már kezdene. Mert vissza kell mennie dolgozni teljes munkaidőben és később nem lesz ideje betanítani, stbstb. Én pedig már karácsony előtt hazamehetek így.
Miután ezt közölte, majd a szívem szakadt meg arra a gondolatra, hogy elhagyom ezt az országot már most, és nem jövök vissza többet... :S

Karácsonyig van 2 hetem durván, eldönteni hogy mitévő legyek, de egyelőre abban maradtunk a családommal (igazival), hogy megpróbálok egy új host családot találni magamnak itt kint, Corkban. És ha találok, és tudok kezdeni január elején már, akkor minden fasza, addig kihúzom itt valahol/valahogy.

Egyébként már három felajánlást is kaptam, hogy ha úgy alakul lakhatok náluk egy ideig, ami leírhatatlanul jól esik! Persze remélem nem kell majd élnem ezekkel a lehetőségekkel, de már a tudat, hogy megismertem ilyen barátokat, boldogabbá tesz :))

Kinéztem egy nyelvtanfolyamot is Corkban, ami január 9-én kezdődik és naggyon nagyon jó kis tanfolyam lesz, csak sajnos előre be kell fizetni a teljes árat kezdéskor (de ez az ár messze a legalacsonyabb minden tanfolyam közül).
Túl sok lenne azt kívánni, hogy találjak egy új családot ilyen rövid idő alatt, akik még aranyosak kedvesek is, és maradjon pénzem a tanfolyamra is?:D Azért én reménykedem.. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá Timi!!! Kívánom a legjobbakat! Csodák pedig vannak...
Én már csak tudom.

G. Ági

Mia írta...

Köszönöm! :)) Reménykedem én is :))