2011/11/26

Életemben először Corkban! :) +fotók +videó ;)

Először is elmesélem, hogy indult a nap. Tegnap éjjel össz-vissz 2 órát aludtam, ugyanis annyira fel voltam pörögve és boldognak éreztem magam, hogy nem tudtam egyszerűen elaludni :D Valamikor 4 után sikerült aztán, addig csak fetrengtem, majd keltem is 7-kor.
Aki ismer tudja, hogy mindig kések mindenhonnan, valahogy mindig úgy alakulnak a dolgok.. :D Fene se érti :D Na tehát itthonról végül fél 10-kor indultam el, és mindezt úgy, hogy 10-kor indult a buszom Corkba, a belvárosból. Ami annyit tesz, hogy sétálnom kell a legközelebbi buszmegállóhoz 15 percet, majd várni egy buszra, amivel még 10 perces utazás, majd onnan még kis séta. A busz persze az orrom előtt ment el, úgyhogy már teljesen biztos volt, hogy lekéstem, már 9.50 valahány volt, amikor jött a buszom... gondoltam egyet, és eggyel előbb szálltam le, mint múltkor, és csakazértis elsétáltam a megállóhoz, ahonnan indul a corki busz... ekkor már 10 óra volt, úgyhogy csak a miheztartásvégett :D Erre mit látok az utca végéből? A busz még ott áll a megállóban... Elkezdtem rohanni, és 10.03-kor felszálltam a buszra, majd rögtön el is indult velem :D
Innentől letörölhetetlen vigyor nőtt az arcomra :D Egész úton mosolyogtam, annyira hihetetlen volt ez az egész. Otthon még ha több perccel hamarabb mentem is ki a megállóhoz, már akkor elment a busz :D:D Itt Írországban meg valahogy sikerülnek a dolgok. Kivéve persze, amikor eltévedek, és kisétálok a városból :D
Az út egy és 3/4 órás volt, az utolsó fél órában még szélesebbre nőtt a vigyorom, annyira vártam már, hogy lássam Corkot és Lexyt! :)) Csatlakozott hozzánk még egy magyar aupair lány, akit én nem ismertem előtte egyáltalán, ő már kb fél éve van itt kint.

Hát, imádtam ezt a napot, felejthetetlen! :D Rég éreztem magam ennyire felszabadultnak :) Mindenkinek be nem állt a szája, csak csacsogtunk és úúúúgy élveztük mindhárman, hogy szép választékos mondatokban fejezhetjük ki magunkat és nem kell gondolkodni azon, hogy hogyan mondd, és beszélhetsz az anyanyelveden... persze beszéltem magyarul mióta kint vagyok, de telefonon, az azért más, mint szemtől-szembe. És olyan jó érzés, amikor értik és tudják miről beszélsz és értik a poénokat.. hjaajj :)
Tök olyan volt, mintha nem is külföldön lennénk, hanem otthon, csak egy ismeretlen városban :) Persze mindez nem lett volna ennyire jó, ha nem vagyunk egy hullámhosszon, de ezzel abszolút nem volt gond sőőőt.. annyira örülök, hogy megismerhettem ezt a két leányzót!! :))) És alig várom a következő talit! :))

Egyébként, egész idő alatt kb 5-6 utcát jártunk csak be a belvárosban :)) De Cork annyira nagy, nem is gondoltam volna, és annyira szép, gyönyörű hangulatos kis utcák, csupa színes tégla ház, színes ajtókkal, jobbnál jobb üzletek, haaaaahhh :)

itt kávéztunk :)
ez egy ruházati bolt kirakata volt, és baromi jól nézett ki.. de nem emlékszem mi volt a neve, és nem mentünk be végül, majd legközelebb ;)

És ez még csak a belváros, de ezenkívül mennyi látnivaló van még, tejóég.. hát erre több nap kell az tuti. Szerintem minél hamarabb lemegyek újra, mert a karácsonyi vásárt végül nem is néztük meg :D
Ebédeltünk, beszélgettünk, vásárolgattunk, beszélgettünk, nézelődtünk, kávéztunk, beszélgettünk... :)


Ugyan nem voltam még sok helyen Írországban, de ezennel kedvenc városommá avatom Corkot :)))

ez egy játékbolt, ahol "hagyományos", antik játékokat lehet kapni, és nagyon szép kirakata volt
innen indult a buszom vissza, Limerickbe :)
 A végére pedig egy videót, hogy lássátok és érezzétek a hangulatot :)))



Oh és majdnem kihagytam, de gondoltuk benézünk az egyik kis aranyos mellékutcába, ami elég hangulatosnak tűnt, közben vmi kajáldát is kerestünk. Erre az utca felénél járva hirtelen elénk kerül egy kisebb tömeg "free Palestina!!"-t skandálva transzparensekkel és zászlókkal, és masíroztak felénk kegyetlenül :DD Mondtuk is egymásnak, hogy tisztára mint otthon :D

Amúgy a fontosabb tudnivalók a városról..
Írország második legnagyobb városa Dublin után közvetlenül, durván 120 ezer lakossal.
Limericktől 1 és 3/4 óra busszal, és a retúr jegy határozottan olcsó! :D


3 megjegyzés:

anyu írta...

Hát ez tényleg olyan, mint egy meseország :D
A fények, a zene, az épületek, az utcák térkövezése, minden olyan hangulatos, színes, vidám...
Szívesen körülnéznék én is ebben a csodaszép városban :D

Mia írta...

megteheted januárban, ha gondolod ;D

Lou írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen jól érezted magad te is:)))) Az üzlet amúgy Brown Thomas:D Legközelebb bemegyünk..meg a Pinocchio játékboltba is:D Már várom azt a legközelebbet:D