2011/11/13

Adare 2.

Az éjszakai babysitting nem volt egy nagy munka, sőt, tulajdonképpen semmit se csináltam. Eljött értem az anyuka a gyerekekkel 7-re, majd elvitt hozzájuk Adare-be. Mikor a faluba értünk direkt kerülőúton mentünk hozzájuk, hogy útközben megmutassák a főbb látnivalókat :) Ez nagyon kedves volt tőlük :))
Hát, így sötétben és kocsiból, 40-el hajtva is gyönyörű! Mindig mondták, hogy balra ezt láthatom, jobbra azt, elöl pedig xy van :D Aranyosak voltak :)
Majd elérkeztünk hozzájuk, eszméletlen milyen helyen élnek... nem csináltam képeket a házról végül, milyen lenne már :D De kb így kell elképzelni:





Ugyanilyen "kőkerítés" választotta el az úttól, mint itt a képen.. és a hozzá tartozó telek valami eszméletlen nagy. Annyira fura, hogy nekik ez tök természetes, én meg max filmekben láttam csak ilyet :D
Elalvás előtt gondolkoztam is rajta, hogy nem félnek itt esténként, egyedül, távol mindenkitől? Vannak szomszédok, de jóóó messze..

Az anyuka este 9-kor ment el egy pubba, előtte készülődgetett :) Kérdezte hogy néz ki jobban, fekete kardigánnal vagy anélkül, meg műkörmöt ragasztgatott fel magának.. mielőtt elment még hozott egy pohár chardonnay bort, hogy koccintsak vele :D Na mondom, laza :D
Pont aznap este ment Észtország-Írország meccs (3-0 az íreknek, volt is nagy tombolás a kissrác részéről, és vmi rekordról magyarázott nagyon :D), úgyhogy miután elment anyuka szórakozni, azt néztük... a legnagyobb fiú folyamatosan magyarázott az ír csapatokról meg fociról.. :D A lányok meg mind elvoltak vmi játékkal, fogalmam sincs mivel játszottak de volt mindegyiküknek és végig azt tolták :D Talán dc? Vmi ilyesmit mondtak...
Anyuka meghagyta, hogy este 10 körül kell lefeküdniük aludni, eljött a 10 óra, a fiú bejelentette, hogy "girls! bedtime!", erre a lányok fogták magukat és felmentek fogat mosni majd aludni... én meg csak néztem bambán... Kimentem vacsit csinálni magamnak, megkóstoltam az ír igazi vajat, amit anyuka ajánlott :)), erre odajön a kissrác, mondja elmegy ő is fürdeni, aztán aludni, hát mondom okééé.. és néztem még bambábban :D
Ezután pedig csönd volt és mindenki aludt, mint a kisangyal :D Hihetetlenek. Anyuka éjfélkor haza is ért. Ennyi volt a "munkám"... őszintén, nem is értem, miért kellettem egyáltalán :)

Másnap reggelre volt betervezve, hogy szétnézek kicsit a faluban, na ebből nem lett semmi, ugyanis anyuka nem érezte túl jól magát... :D:D:D erről ennyit.. :D
Úgyhogy sajnos saját képekkel nem szolgálhatok, de mindenképp szeretnék visszamenni egyszer. Most, hogy láttam már belőle részleteket, még inkább vissza akarok menni, megnézni alaposabban :) Addig is, ezeket láttam messziről, kivilágítva:







Visszahoztak kocsival, lepakoltam a cuccaim és rohantam is találkozni egy dán aupair lánnyal :) Vásárolgattunk, kávéztunk, moziztunk :) Igen, életem első külföldi, angol mozija! :D Az Immortals-t néztük... hát, nem tetszett, de kárpótolt érte az az érzés, hogy Írországban mozizok :D A moziterem amúgy kb kétszer akkora volt, mint a legnagyobb, amit otthon láttam...

Egyébként meg, sikerült pár óra alatt kétszer is elvágnom az ujjam, ráadásul pontosan ugyanott, a lakáskulccsal.. :D Tipikus én :D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Timi!

Olyan jó olvasgatni a beszámolóidat!
Most is éppen a munkahelyemen olvsgatom :)

Puszi és a legjobbakat!

Gertner Ági

Nevramiel írta...

Egyetértek, jöhet a következő kaland beszámoló :)

Mia írta...

Ági: köszi :)) örülök, hogy tetszik és örülök, hogy olvasod! :) puszi!

Nev: igyekszem ;D