2011/11/06

Helyzetjelentés

Elnézést kérek amiért idáig nem kezdtem el a blogot, pedig mesélnivalóm van rengeteg :)) Csak addig akartam várni, amíg nem lesz biztos, hogy január-februárban átmegyek-e Csehországba vagy sem. Most olyan 98%-ig biztos, csak pár részletet kell még letisztázni.
Erről még nem írtam ha jól emlékszem, de az a terv, hogy januárig maradok csak Írországban, és ezután átmegyek Csehországba, Prágába, egy japán családhoz aupairkedni. Náluk 1 évet leszek, vagy többet, még meglátjuk :)

Már második hetemet töltöm Írországban, Limerickben :) Nem voltam még sok helyen, az a helyzet hogy eddig se kedvem se erőm se ember nem volt akivel tudtam volna menni, egyedül pedig még annyira se volt kedvem nekivágni.. minden nagyon új volt még és szokatlan. Most telt el annyi idő, hogy már neki merek vágni egyedül a városnak :)

Oké, akkor a következő bejegyzésekben igyekszem bepótolni az elmaradásaimat és beszámolni mindenről azoknak, akiket érdekel hogylétem :), és hasznos infókkal ellátni a leendő aupaireket, vagy azokat, akik Írországba készülnek.

Nincsenek megjegyzések: